خرید ایزوگام مرغوب ۴ میل از کارخانه

خرید ایزوگام مرغوب چه مزایایی دارد؟ آیا می دانید مصارف ایزوگام ۴ و ۵ میلیمتر کدام است؟ خرید بهترین و مرغوب ترین مارک ایزوگام هدف کسی است که می خواهد تعویض و یا نصب انجام دهد. حالا با وجود انواع مارک هایی که هر یک کیفیت و قیمت متفاوتی دارند، تهیه و خرید ایزوگام را بیش از پیش سخت کرده است. اینجاست که نیاز به کارشناس و متخصص بیشتر احساس میشود. ما در هیرمان علاوه بر تولید بهترین برند ایزوگام ایران، خدمات کارشناسی در هنگام خرید ایزوگام را هم ارائه میکنیم. در این مقاله با ما همراه باشید.

خرید ایزوگام مرغوب از کارخانه

در هنگام خرید ایزوگام مرغوب باید به چندین نکته دقت داشته باشید که یکی از آن ها کاربرد و کارکرد ایزوگام است، چرا که جنس عایق ایزوگام خیلی مهم است. وقتی یک ایزوگام خوب را انتخاب می کنید به افزایش طول عمر ساختمان خود کمک میکنید. شرکت های تولید کننده ایزوگام محصولاتی را وارد بازار میکنند که هر کدام دارای مزایا و معایبی است. پس دقت کنید که برای خرید ایزوگام مرغوب به نکاتی مثل داشتن استاندارد و سالم بودن ایزوگام دقت کنید. در ادامه بیشتر به این نکات می پردازیم.

اگر تصمیم به خرید ایزوگام مرغوب دارید به شرکت تولید کننده و  اینکه شرکت توزیع کننده ایزوگام دارای سابقه خوبی است اطمینان حاصل کنید.

قیمت رول ۱۰ متری ایزوگام دلیجان

ابتدا به این مورد اشاره می کنیم که چندین عامل در تعیین قیمت ایزوگام موثر هستند از جمله: فاصله کارخانه تولید کننده عایق ایزوگام تا محل تخلیه، فصول مختلف، تورم و افزایش قیمت مواد اولیه و ارزش برند و نام تولید کننده را هم نباید فراموش کنید. ضخامت و وزن ایزوگام در تعیین قیمت نهایی هر رول ایزوگام موثر است. لیست قیمت ایزوگام ۴ میل و مابقی محصولات هیرمان را با تماس تلفنی با کارشناس به سادگی دریافت کنید.

خرید ایزوگام مرغوب علاوه بر این که اطمینان و آسایش را برای شما به ارمغان میاورد، کیفیت و قیمت دو عامل هم درانتخاب ایزوگام هستند.

بهترین برند ایزوگام چیست؟

قبل از خرید ایزوگام مرغوب کاملا رول ایزوگام را مورد بررسی قرار دهید که هیچ گونه نقص و عیبی وجود نداشته باشد و ایزوگام کاملا سالم باشد. دقت داشته باشید که این مورد را همان در هنگام خرید و در شرکت تولید کننده مورد بررسی قرار دهید و به بعد موکول نکنید. چرا که ممکن است بعضی از این شرکت های تولید کننده دارای خدمات پس از فروش نباشند و بعد از تحویل ایزوگام، مشکلاتی برای شما ایجاد شود. در این مطلب شما را با بهترین برند ایزوگام دلیجان آشنا می کنیم.

خرید ایزوگام مرغوب را با محصولات متنوع هیرمان در بهترین زمان و به صورت سفارشی و با قیمت بسیار ارزان و خدمات پس از فروش تجربه کنید.

خرید ایزوگام مرغوب هیرمان دلیجان
خرید ایزوگام مرغوب هیرمان

راهنمای خرید ایزوگام مرغوب

در هنگام خرید ایزوگام درجه یک و مرغوب دقت کنید که شرکت تولید کننده مجوزهای استاندارد را داشته باشد. با کنترل رول های عایق ایزوگام مطمئن شوید که هیچگونه بریدگی در محصول دیده نمی شود. برای تشخیص جنس ایزوگام نیاز است که چند آزمایش انجام شود که این کار توسط افراد خبره صورت می گیرد. در هنگام خرید ایزوگام مرغوب حتماً دقت کنید که کارکرد ایزوگام وابسته به جنس آن است و خرید ایزوگام مرغوب موجب افزایش طول عمر ساختمان می شود.
شما می توانید با مطالعه این مطلب با دریافت اطلاعات بیشتر، با ویژگی های ایزوگام استاندارد و خوب دلیجان بیشتر آشنا شوید.

جهت مشاوره و خرید عمده ایزوگام با واحد فروش ارتباط بگیرید.

در هنگام خرید ایزوگام مرغوب به برخی از ویژگی های عایق رطوبتی ایزوگام مانند سالم بودن ایزوگام، داشتن و وزن و ضخامت استاندارد توجه کنید.

استعلام قیمت ایزوگام ارزان

دو مورد بسیار مهم در هنگام خرید ایزوگام مرغوب مورد توجه است یکی کیفیت و دیگری قیمت ایزوگام. در شرکت هیرمان دلیجان با توجه به بررسی ها و نظرسنجی هایی که توسط کارشناسان جمع آوری به بحث نحوه تعیین قیمت ایزوگام توجه می شود. ابتدا به ایزوگام ارزان اشاره میکنیم. فروش عمده از درب کارخانه به میزان قابل توجهی موجب کاهش قیمت ایزوگام می شود. استعلام قیمت خرید ایزوگام مرغوب را با تماس با واحد فروش دریافت کنید.

انتشار لیست قیمت به روز موجب می شود که شرکت ها و نمایندگی های ایزوگام در بهترین زمان بتوانند ایزوگام قیمت مناسب تهیه کنند.

بهترین مارک ایزوگام برای مناطق گرمسیر

در اینجا به این نکته اشاره می کنیم که در هنگام تولید عایق رطوبتی ایزوگام به منطقه جغرافیایی توجه می شود. ایزوگام درجه یک و مرغوب نه تنها بهترین مواد اولیه را دارد بلکه مخصوص منطقه سردسیر و گرمسیر تولید می شود. ایزوگام ۵ میل هیرمان دلیجان برای مناطق سردسیری با وزن هر رول ۵۰ کیلوگرم تولید و ایزوگام بردین دلیجان با ضخامت ۴ میلیمتر با وزن ۴۲ کیلوگرم برای مناطق گرمسیری عرضه می شود.

ایزوگام گرمسیری برای مناطقی که پربارش هستند و زمستان هایی سرد و سخت ندارند مناسب است. خرید ایزوگام مرغوب ویژه مناطق گرمسیر باشد به طول عمر ایزوگام می افزاید.

خرید ایزوگام بردین مستقیم از کارخانه
خرید ایزوگام بردین مستقیم از کارخانه

خرید ایزوگام دلیجان مستقیم از کارخانه

خریداران و مصرف کنندگان ایزوگام این اطمینان را داشته باشند که با خرید ایزوگام مرغوب، کیفیت؛ آرامش؛ آسایش و امنیت را برای سالهای متمادی به همراه ایزوگام در اختیار خواهند داشت. عایق ایزوگام های تولید شده در این کارخانه ایزوگام دلیجان نه تنها با ضمانت نامه طویل المدت عرضه میگردد بلکه بیمه نامه معتبر تولیدات را نیز در اختیار شما قرار خواهند داد. ضمانت نامه به همراه بیمه نامه و ارسال سریع نشان از اعتماد این مجموعه به تولیدات خود دارد.

خرید ایزوگام به صورت عمده از درب کارخانه و ضمانت کیفیت و خدمات پس از فروش در هیرمان نشان از محصولی درجه یک و استاندارد دارد.

قیمت ایزوگام ۴ میل برای پشت بام

در هنگام خرید ایزوگام مرغوب برای پشت بام دقت کنید که ایزوگام خریداری شده از جنس ایزوگام‌های دو لایه باشد.ایزوگام‌ تک لایه به دلیل داشتن تنها پلی استر برای نور مستقیم آفتاب مناسب نمی‌باشد اما ایزوگام دو لایه فویلدار چون علاوه بر پلی استر در ساختش از تیشو نیز استفاده می شود مناسب برای پشت بام ها می‌باشد. ایزوگام ۴ میل بردین و ایزوگام ۵ میل هیرمان بهترین گزینه شما برای پشت بام می تواند باشد. ایزوگام هیرمان ۲۰۰ ماه و مابقی محصولات ۱۰ سال ضمانت می شوند.

ایزوگام استاندارد پلیمری هم استحکام بیشتر داشته و هم زمان طولانی تری نیاز به تعمیر و بازسازی نخواهند داشت.

بهترین مارک ایزوگام دلیجان کدام است؟

برای خرید ایزوگام مرغوب نیاز است که بدایند مشخصات بهترین جنس ایزوگام چیست؟ به بعضی از آن ها اشاره می کنیم:

  1. دارای حداقل وزن استاندارد باشد ( وزن استاندارد بین ۳۷ تا۴۲ کیلوگرم است.)ع۹۸
  2. دارای حداقل ضخامت استاندارد باشد ( حداقل ضخامت استاندارد ۳.۵ میلی متر است.)
  3. وزن ایزوگام با ضخامت ایزوگام متناسب باشد ( به عنوان مثال ایزوگام با وزن ۴۲ کیلوگرم باید ضخامت ۴ میلی متر باشد.)
  4. اطلاعات محصول بر روی لیبل و بدنه ایزوگام نوشته شده باشد.
  5. نام شرکت تولیدکننده و اطلاعات تماس و ارتباطی با شرکت روی محصول قید شده باشد.
  6. محصول دارای بسته بندی مناسب از جمله شیرینگ (وکیوم) و لیبل باشد.
  7. بهترین برند ایزوگام باید از بهترین مواد اولیه تولید شده باشد.
  8. برای تولید محصول از قیر پالایشگاهی گرید ۶۰/۷۰ استفاده شده باشد.
  9. الیاف لایه داخلی ایزوگام از تیشو ۶۶ نخ ( گریدA) و الیاف پلی استر با تراکم حداقل ۱۲۰ گرم استفاده شده باشد.

در حال حاضر بهترین مارک ایزوگام دلیجان موجود در بازار، ایزوگام سوپر صادراتی هیرمان است که مورد استفاده در پروزه های ساختمانی و آپارتمان سازی ها و انبوه سازان کشور است.

ایزوگام حلزون دلیجان بارگیری از کارخانه
خرید عمده محصولات شرکت هیرمان

لیست قیمت ایزوگام دلیجان بدون نصب ۱۴۰۲

قیر که از اصلی ترین مواد اولیه موجود در تولید ایزوگام و عایق رطوبتی محسوب می شود از طرف پالایشگاه ها و با خرید نقدی در اختیار تولید کننده قرار می گیرد. طبیعی است که قیمت و هزینه حمل آن توسط دولت تعیین و به فروش می رسد.
لایه های دیگر هم که در تولید ایزوگام نقش اساسی دارند، مانند پلی استر و پلی اتیلن نیز همین روال را دارند و مواد اولیه تولید آنها از طریق پتروشیمی ها در اختیار تولید کنندگان این لایه ها قرار می گیرد. تولید ایزوگام مرغوب دلیجان نیازمند مصرف بهینه مواد اولیه باکیفیت است.

کارخانه هیرمان به خریداران خود این اطمینان را میدهد که ایزوگام را با کیفیت و بدون کاهش کیفیت مواد اولیه و افزودن مواد غیر نرمال به تولیدات عرضه میکند.

خرید اینترنتی ایزوگام عمده دلیجان

  • خرید ایزوگام مرغوب به صورت اینترنتی و عمده مزایای زیر را در بردارد:
  • کاهش هزینه ها هم برای تولید کننده و هم مصرف کننده
  • دسترسی بیشتر به انواع محصولات
  • فروش بی واسطه در تمام شهرها و مناطق مختلف کشور
  • معرفی بهتر محصولات هیرمان دلیجان
  • اعلام قیمت ها به روز و ایجاد شرایط بهتر برای خرید ایزوگام مرغوب
  • همکاری مداوم بین شرکت تولیدکننده و خریداران و شرکت های بازرگانی

کارخانه هیرمان از طریق سایت تخصصی خود شرایط بهتری را برای خریداران ایزوگام فراهم کرده است و فرصت انتخاب را برای مشتریان خود بهتر نموده و نیازشان را رفع می کند.

معرفی محصولات شرکت ایزگام هیرمان دلیجان

یکی از شرکت های که در دلیجان فعالیت می کند شرکت ایزوگام هیرمان دلیجان است که محصولات متنوع و با قیمت های مناسب را تولید و به بازار عرضه می کند از این رو بعضی از محصولات این شرکت را برای شما در ذیل آورده ایم:

  • اولین محصول ایزوگام سوپر صادراتی هیرمان که دارای بالاترین مشخصه های تولید ایزوگام در ایران است با ضخامت ۵ میلی متر و وزن ۵۰ کیلوگرم که در نوع خود بی نظیر و بی رقیب است و در حال حاضر به کشورهای مختلفی صادر می شود.
  • دومین محصول ایزوگام صادراتی بردین دلیجان است که این محصول با مشخصات استاندارد در ضخامت ۴ میلی متر و وزن ۴۲ کیلوگرم تولید و به بازار داخلی و خارجی عرضه می شود.
  • سومین محصول ایزوگام حلزون دلیجان است که این محصول طبق مشخصات استاندارد و با وزن ۴۰ کیلوگرم و ضخامت ۳.۵ میلی متر تولید و به بازار داخلی و خارجی عرضه می شود.
  • ایزوگام طوفان شرق دلیجان با ضخامت ۳ میلیمتر و وزن ۴۰ کیلوگرم.
  • ایزوگام طرح دار صادراتی بردین و حلزون دلیجان با ضخامت ۳.۵ الی ۴ میلیمتر و وزن ۴۰ کیلوگرم.

خرید ایزوگام مرغوب با ضخامت و وزن استاندارد به هر پروژه ای می تواند کیفیت و استحکام و ماندگاری را هدیه کند.

ایزوگام حلزون با چسبندگی فوق العاده به هر سطحی میچسبد (مثل حلزون) در این ویدیو تست کامل چسبندگی این محصول اقتصادی را مشاهده مینمایید.

جهت مشاوره و خرید عمده ایزوگام با واحد فروش ارتباط بگیرید.


نحوه خرید ایزوگام دلیجان درب کارخانه

 اگر به نکات بالا توجه کنید می توانید از ایزوگام خریداری شده اطمینان حاصل کنید. در ادامه به چند روش برای خرید ایزوگام که می توانید از طریق آن ها اقدام کنید اشاره می کنیم:
راه اول: خرید غیر حضوری از طریق تماس با واحد فروش شرکت ایزوگام هیرمان و سپس ثبت سفارش
راه دوم: خرید حضوری از طریق مراجعه به دفتر مرکزی شرکت در تهران و یا مراجعه به کارخانه در دلیجان
راه سوم: خرید غیر حضوری از طریق ارتباط با واحد فروش در شبکه های اجتماعی شرکت و سپس ثبت سفارش

با مراجعه به وب سایت هیرمان و یا تماس با کارشناسان ما در واحد فروش و صادرات اطلاعات مورد نیاز خود را دریافت کنید.

امیدوار هستیم از این مقاله استفاده کافی را برده باشید و از اینکه ما را تا این جا همراهی کرده اید سپاسگزاریم. خرید موفق و مطمئن داشته باشید.

بار بعد از چند روز به دست ما میرسد؟

معمولاً اگر ماشین پیدا شود، بعد از ۲۴ ساعت واریزی بار ارسال می شود.

چه ایزوگامی برای داحل ساختمان و سرویس پیشنهاد می شود؟

یاید ایزوگام ساده استفاده شود. پیشنهاد ما ایزوگام بردین است.

.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها