خرید بهترین ایزوگام به قیمت کارخانه

خرید بهترین ایزوگام که به قیمت درب کارخانه باشد چه اهمیتی دارد؟ از کجا بدانم ایزوگام معرفی شده مرغوب و باکیفیت است؟ اصولاً ایزوگام مرغوب چیه و ایزوگام چه مارکی خوبه؟ قیمت ایزوگام درجه یک بر چه اساسی تعیین می شود؟ این ها و بسیاری دیگر از این دست سوالات ممکن است در حین انتخاب و خرید ایزوگام پیش آمده باشد. ما اینجاییم تا به شما پاسخ دهیم.

انتخاب و خرید بهترین ایزوگام

ایزوگام درجه یک و خوب دارای مشخصاتی است که دوباره یادآور می شویم:

  1. دارای حداقل وزن استاندارد است و ضخامت استاندارد دارد. (ضخامت و وزن ایزوگام باید متناسب باشد.)
  2. اطلاعات محصول بر روی لیبل و بدنه ایزوگام نوشته شده باشد.
  3. نام شرکت تولیدکننده و اطلاعات تماس و ارتباطی با شرکت روی محصول قید شده باشد.
  4. محصول دارای بسته بندی مناسب از جمله شیرینگ (وکیوم) و لیبل و فوم کائوچو باشد.
  5. برای تولید محصول مرغوب از قیر پالایشگاهی گرید ۶۰/۷۰ استفاده شده باشد.
  6. الیاف لایه داخلی ایزوگام از تیشو ۶۶ نخ ( گریدA) و الیاف پلی استر با تراکم حداقل ۱۲۰ گرم استفاده شده باشد.

با خرید بهترین ایزوگام و برندهای معروف ایزوگام هیرمان، امنیت، آرامش و سلامتی اعضای خانواده شما، در پناه کیفیت آن محفوظ می ماند. هیرمان نقطه پایان جستجوی شماست!!!

نکات مهم در خرید گرانترین ایزوگام

روش های تهیه و خرید ایزوگام استاندارد مرغوب تا اندازه زیادی مربوط می شود به نوع نیاز خریدار و میزان هزینه ای که در اختیار دارد. خرید بهترین ایزوگام از کارخانه هیرمان به روش های مختلف امکان پذیر است. فروش ایزوگام از درب کارخانه به صورت عمده و در کمترین زمان ممکن، بهترین مسیر است.
بارگیری ایزوگام از درب کارخانه یکی از مهمترین عوامل در عرضه ایزوگام هیرمان به قیمت مناسب است. قیمت انواع ایزوگام هیرمان که به روز شده اعلام می شود تابع شاخص هایی است که در ادامه این مطلب به آن می پردازیم.

برای خرید ایزوگام درجه یک و مرغوب داشتن اطلاعاتی در خصوص نوع مواد اولیه و کاربرد هر یک از محصولات لازم است. در بخش آموزش وب سایت هیرمان می توانید به چگونگی تولید انواع ایزوگام دقت کرده و مشخصات ایزوگام باکیفیت را بشناسید.

برندهای معروف ایزوگام کدامند؟

ما در شرکت هیرمان به تولید محصولات متنوع پرداخته ایم که برندهای معروف ما در ۱۰ کلاس و گرید صادراتی و داخلی تولید می شوند.

  • اولین محصول ایزوگام سوپر صادراتی هیرمان که دارای بالاترین مشخصه های تولید ایزوگام در ایران است با ضخامت ۵ میلی متر و وزن ۵۰ کیلوگرم که در نوع خود بی نظیر و بی رقیب است و در حال حاضر به کشورهای مختلفی صادر می شود.
  • دومین محصول ایزوگام صادراتی بردین دلیجان است که این محصول با مشخصات استاندارد در ضخامت ۴ میلی متر و وزن ۴۲ کیلوگرم تولید و به بازار داخلی و خارجی عرضه می شود.
  • سومین محصول ایزوگام حلزون دلیجان است که این محصول طبق مشخصات استاندارد و با وزن ۴۰ کیلوگرم و ضخامت ۳.۵ میلی متر تولید و به بازار داخلی و خارجی عرضه می شود.
  • ایزوگام طوفان شرق دلیجان و ایزوگام های طرح دار صادراتی بردین و حلزون دلیجان.

ایزوگام درجه یک سوپر صادراتی هیرمان که به بهترین برند ایزوگام شناخته می شود مراحل مختلفی مانند ثبت استاندارد و دریافت گواهینامه های معتبر را پشت سر گذاشته است.

خرید بهترین ایزوگام دلیجان از کارخانه
ایزوگام سوپر صادراتی هیرمان (بهترین برند ایزوگام در بازار )

بهترین برند ایزوگام در بازار

در حال حاضر عایق های رطوبتی ایزوگام با قیر پلیمری و در سه دسته گرمسیری و معتدل و سردسیری تولید می شوند. ایزوگام های نوع H که ویژه مناطق معتدل و گرمسیری و ایزوگام های نوع C که ویژه مناطق سردسیری هستند.
بسیاری از شهرهای ایران مانند تهران، کرج، شیراز، اصفهان، بندرعباس، کرمان، بوشهر و دیگر شهرها از ایزوگام نوع H استفاده می کنند. ایزوگام گرمسیری مقاومت بیشتری در مقابل دمای هوا داشته و در مقابل نم و رطوبت ماندگاری بالاتری دارد.

جهت مشاوره و خرید عمده ایزوگام با واحد فروش ارتباط بگیرید.

در هنگام خرید بهترین ایزوگام دلیجان به نشان استاندارد و اصل بودن محصول دقت کنید. کارشناسان ما بهترین محصولات هیرمان را به شما معرفی میکنند.

بهترین جنس ایزوگام برای مناطق سردسیر

بهترین مارک ایزوگام دلیجان برای مناطق سردسیر در بازار، ایزوگام هرمان با ضخامت ۵ میلیمتر و وزن هر رول ۵۰ کیلوگرم است.

  1. این ایزوگام از قیر پلیمری پالایشگاهی با گرید ۶۰/۷۰ تولید شده است.
  2. الیاف شیشه به کار رفته در تولید این نوع ایزوگام تیشو ۶۶ نخ با گرید A است.
  3. الیاف پلی استر به کار رفته در تولید برترین مارک ایزوگام از نوع بهترین پلی استر با تراکم ۱۵۰ گرم در متر مربع است.
  4. تمام مواد اولیه بکار رفته در تولید بهترین مارک ایزوگام از نوع بهترین کیفیت است
  5. این نوع ایزوگام دارای پارامترهای مشخصات فنی بالاتر نسبت به مشخصات سازمان استاندارد است.

خرید بهترین ایزوگام این مزیت را دارد که به میزان زیادی در هزینه های شما صرفه جویی می شود. ایزوگام خوب و باکیفیت در کوتاه مدت نیاز به تعمیر و بازسازی نداشته و برای سال ها کار می کند.

لیست قیمت هر رول ایزوگام دلیجان

قیمت خرید بهترین ایزوگام دلیجان برای شرکت ها و نمایندگی های فروش ایزوگام امری مهم است. قیمت انواع ایزوگام تحت تاثیر عوامل زیر اعلام میشود:

  1. نوع قیر و قیمت آن در بازار بورس (قیمت قیر در قیمت خرید بهترین ایزوگام تاثیر چشمگیری دارد)
  2. قیمت و کیفیت الیاف تیشو و پلی استر
  3. وزن و ضخامت هر رول ایزوگام
  4. نوع ایزوگام بر حسب تعداد لایه های تشکیل دهنده
  5. نوع پلیمرهایی که در جهت بهبود کیفیت ایزوگام استفاده می شود و عوامل دیگر مانند نوع روکش، میزان تناژ درخواست شده و هزینه های بالاسری و هزینه های بارگیری از کارخانه در قیمت خرید بهترین ایزوگام لحاظ می شود.

میزان نوسان قیمت مواد اولیه عامل بسیار مهمی در تعیین قیمت ایزوگام هیرمان است و خرید بهترین ایزوگام مستقیم از کارخانه به قیمت روز به مراتب ارزان تر و به صرفه تر از دیگر روش ها است.

ایزوگام سوپر صادراتی هیرمان تولید شده از بهترین مواد اولیه و با قیر پالایشگاهی است که در این ویدیو کیفیت چسبندگی و تارهای پلیمری آن کاملا مشهود است.


بهترین ایزوگام دلیجان برای پشت بام

کاربرد انواع ایزوگام به میزان قابل توجهی افزایش یافته است. علاوه بر ساخت و ساز و عملیات عمرانی، نیاز به خرید بهترین ایزوگام بیش از پیش آشکار است. پشت بام، سقف آپارتمان ها و دیوارها و همچنین پی و فونداسیون ساختمان ها و سرویس های بهداشتی نیاز به ایزوگام مرغوب دارند.
هر چه میزان کیفیت مواد اولیه و مهم تر از همه کیفیت قیر در تولید عایق رطوبتی بالاتر باشد، محصول نهایی هم استاندارد بالاتری دارد.

شرکت ها، نمایندگی های ایزوگام و دفاتر فروش ایزوگام در سرتاسر کشور با اعلان به روز قیمت محصولات، اقدام به خرید بهترین ایزوگام از کارخانه می کنند.

ایزوگام قیمت مناسب برای دیوار

در هنگام خرید بهترین ایزوگام سوالاتی پیش میاید که توسط کارشناسان ما می توانید به جواب برسید. کدام ایزوگام دلیجان را بخرم بهتر است؟ چه ایزوگام برای بام مناسب است؟ بهترین ایزوگام برای دیوار کدام است؟
امروزه برای دیوار و یا استخرها و حتی برای پشت بام ها می توان از جایگزین بسیار مناسبی استفاده کرد. ایزوگام طرح دار آجری برای دیوار، ایزوگام چمنی برای پارکینگ و زمین های بازی و ایزوگام شش ضلعی برای استخر گزینه های مقرون به صرفه ای هستند.

در وب سایت می توانید بهترین نمونه های انواع ایزوگام طرح دار را مشاهده کنید و برای خرید بهترین ایزوگام با کارشناسان ما مشورت کنید.

استعلام قیمت بهترین ایزوگام درجه ۱

داشتن منبع اطلاعاتی معتبر که به بهترین شکل ممکن انواع محصولات درجه یک را به ما معرفی کند در حین خرید بهترین ایزوگام لازم است. ابتدا به راه های خرید بهترین ایزوگام هیرمان به صورت عمده اشاره می کنیم:
۱. دفتر فروش کارخانه
۲. دفتر فروش شعبه تهران
۳. مراجعه به سایت تخصصی
۴. کمک گرفتن از نمایندگی های رسمی. مشاهده می کنید که نه تنها در تهران بلکه در شهرهای ایران مانند ارومیه، شیراز، تبریز، مشهد، کرمان و دیگر شهرها این امکان وجود دارد که اقدام به خرید ایزوگام از درب کارخانه هیرمان نمایید.

به این ترتیب برای خرید بهترین ایزوگام به صورت عمده و به قیمت روز کافی است که با کارشناس ما در هیرمان تماس بگیرید و یا به درگاه های اینترنتی ما مراجعه کنید.

قیمت بهترین ایزوگام دلیجان بدون نصب

کارخانه هیرمان دلیجان با هدف فروش ایزوگام در شهرهای مختلف فعالیت داشته و به این ترتیب مستقیماً وارد عمل شده است. باکیفیت ترین تولیدات به صورت مستقیم از کارخانه عرضه و مشتریان خود را آن طور که باید تامین خواهد کرد.
در حال حاضر خرید بهترین ایزوگام دارای بازار بسیار خوبی است، بسیاری از افراد در استان های مختلف سعی در اخذ نمایندگی ایزوگام دارند.
در این خصوص با مجموعه هیرمان ارتباط گرفته تا از شرایط نمایندگی انحصاری محصولات ما مطلع شوید. نمایندگی های فروش ایزوگام و دفاتر و شرکت ها، تهیه عایق رطوبتی مرغوب را سالیانه در دستور خرید خود دارند.

پاسخ کلیه سوالات خود را می توانید با جستجو در وب سایت هیرمان و ارتباط با ما دریافت کنید یا از کارشناسان ما بپرسید.

نصب ایزوگام مرغوب دلیجان
بهترین مارک ایزوگام برای پشت بام و دیوار با قیمت مناسب

مزایای خرید بهترین ایزوگام هیرمان

به صورت خلاصه مزایای خرید بهترین ایزوگام هیرمان را در عوامل زیر عنوان می کنیم:

جهت مشاوره و خرید عمده ایزوگام با واحد فروش ارتباط بگیرید.

  1. دارای وزن های ۴۱ و ۴۲ و ۵۰ کیلوگرم
  2. ضخامت های ۳.۵ و ۴ و ۵ میلی متر
  3. دارای بسته بندی شیرینگ و وکیوم و فوم کائوچو
  4. تولید شده با بهترین مواد اولیه مرغوب و درجه یک
  5. دارای استاندارد ملی ایران و استاندارد CE اروپا و ISO-9001
  6. دارای ضمانت نامه برای کلیه محصولات
  7. برگزیده جشنواره کیفیت ایران
  8. ایجاد امنیت و آرامش بیشتر با تولید محصولاتی با استانداردهای بالا و قابلیت صادرات به کشورهای دیگر از اهداف ما بوده است که تحقق یافته است.
    قبلاً در مطالب دیگری ذکر کرده ایم که ایزوگام های تولید شده در هیرمان به جهت فروش در تناژ بالا و از درب کارخانه ارزان تر هستند. کیفیت ایزوگام و قیمت نهایی ایزوگام دو عامل بسیار مهم و وابسته به یکدیگر هستند.

نحوه خرید بهترین ایزوگام هیرمان به صورت عمده و از درب کارخانه با بارگیری روزانه در هزینه و وقت شما صرفه جویی می کند.

ایزوگام حلزون با فروش عمده از کارخانه
ایزوگام حلزون دلیجان با چسبندگی و قیمت کم نظیر

نحوه خرید محصولات شرکت هیرمان

راه های خرید بهترین ایزوگام یکی از مهمترین مراحل پس از انتخاب نوع ایزوگام مورد نیاز است. برای تهیه انواع عایق رطوبتی، شرکت ها و پیمانکاران معمولاً راه های سریع تر و کم هزینه تر را ترجیح می دهند. به طور خلاصه، پیشنهاد ما برای تهیه ایزوگام استاندارد و مرغوب هیرمان دلیجان می توانید راه های زیر را انتخاب کنید:
راه اول: خرید غیر حضوری از طریق تماس با واحد فروش شرکت ایزوگام هیرمان و سپس ثبت سفارش
راه دوم: خرید حضوری از طریق مراجعه به دفتر مرکزی شرکت در تهران و یا مراجعه به کارخانه در دلیجان
راه سوم: خرید غیر حضوری از طریق ارتباط با واحد فروش در شبکه های اجتماعی شرکت و سپس ثبت سفارش

شرکت تولیدی هیرمان، برای خرید بهترین ایزوگام موجود در بازار راه های ساده و سریع و با قیمت ارزان تر را به شما پیشنهاد می دهد. از درگاه های اینترنتی هیرمان می توانی به سادگی ایزوگام مورد نیاز خود را خریداری کنید.

در پایان این مطلب، به دو نمونه از سوالات مشتریان عزیز پاسخ داده ایم.

ضمانت محصولات هیرمان چقدر است؟

ایزوگام سوپر صادراتی هیرمان برای ۲۰۰ ماه و محصولات دیگر این واحد تولیدی برای ۱۰ سال ضمانت می شوند.

کدام ایزوگام دلیجان برای مناطق سردسیر مناسب است؟

ایزوگام هیرمان و بردین – البته در صورتی که برای مشتری دما خیلی مهم باشد، ایزوگام سفارشی سردسیر هم تولید می کنیم.



جهت مشاوره و خرید عمده ایزوگام با واحد فروش ارتباط بگیرید.


0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها