ایزوگام sbs هیرمان با ضخامت ۵ میل

ایزوگام sbs (استایرن،بوتادین،استایرن) که به نوع S مشهور است با بهترین پلیمرهای وارداتی در شرکت ایزوگام هیرمان دلیجان تولید می شود. به منظور بهبود کیفیت و اصلاح قیر و خصوصیات فیزیکی، از اصلاح کننده های APP و SBS به همراه دیگر ترکیبات در تولید ایزوگام استفاده می شود. این بهبود دهنده ها موجب می شوند که کیفیت محصول نهایی بسیار بیشتر از نمونه های دیگر عایق های رطوبتی ایزوگام باشد. ایزوگام سوپر صادراتی هیرمان دلیجان با ضخامت ۵ میلیمتر و وزن ۵۰ کیلوگرم محصولی با کیفیت بی نظیر و در کلاس جهانی است. در ادامه مطلب شما با بهترین مارک ایزوگام دلیجان آشنا می شوید.

ایزوگام BPP چیست؟

سوالی که ذهن خریداران انواع عایق رطوبتی ایزوگام دلیجان را به خود مشغول می کند این است که ایزوگام پلیمری یا ایزوگام BPP چیست؟ ایزوگام پلیمری هم کیفیت بالاتری دارد و هم به میزان قابل توجهی پس از نصب دارای ماندگاری است. امتیاز دیگری که ایزوگام پلیمری دارد این که در رده عایق های رطوبتی نوع A است و استاندارد ملی کشور را دارد. ایزوگام های پلیمری که با بهبود دهنده هایی مانند پلیمرهای درجه یک وارداتی تولید می شوند کیفیت بهتری دارند.

کیفیت، دوام، مقاومت و کاربری آسان ایزوگام sbs هیرمان دلیجان، این محصول را برای پروژه های متعدد مناسب میکند. ایزوگام هیرمان نقطه پایان جستجوی شماست!!!

ایزوگام الاستومری با کیفیت عالی

انعطاف پذیری ایزوگام الاستومری بسیار بیشتر است و تا ۲۵ – درجه در سرما و در گرما تا حدود ۱۲۰ درجه مقاومت دارد. ایزوگام اس بی اس پس از نصبف حداقل تا ۱۵ سال نیاز به تعویض نداشته و شما را از هر گونه تعمیر دور نگه می دارد. ایزوگام سوپر صادراتی هیرمان دلیجان برای ۲۰۰ ماه ضمانت شده و حداقل برای ۲۵ سال کار میکند. محصولات شرکت ایزوگام هیرمان با استفاده از پلیمرهای مرغوب تبدیل به عایق ایزوگام درجه یک با گارانتی بلند مدت می شوند.

ایزوگام sbs یا ایزوگام نوع S با کیفیت بی نظیر خود هر خریداری را مجاب میکند که به فکر خرید و حفظ سرمایه های خود باشد.


ایزوگام sbs هیرمان دلیجان
ایزوگام نوع C ویژه مناطق سردسیر

بهترین نوع ایزوگام دلیجان

در تولید انواع ایزوگام، آن چه که تفاوت عمده ایجاد می کند نوع قیر اصلاح شده است که مثلاً در تولید ایزوگام sbs از بهترین اصلاح کننده مصرف می کنیم. آیا میدانید مواد به کار رفته در تولید بهترین مارک ایزوگام چیست؟
مواد تشکیل دهنده و مورد نیاز برای تولید بهترین جنس ایزوگام عبارتند از: فویل آلومینیومی با ضخامت چهارده یا شانزده میکرون، پوشال گونی پلاستیکی، پودر تالک، اسپانباند، الیاف تیشو، پلی استر و قیر خالص و پلیمرهای درجه یک. ایزوگام های نوع A و ایزوگام های نوع S دارای استانداردهای ملی هستند.

ایزولاسیون سازه های حساس با بهترین و مرغوب ترین ایزوگام sbs پلیمری بهترین گزینه است. مواد و مصالحی که در تولید ایزوگام پلیمری دلیجان مورد استفاده قرار می گیرند آن را تبدیل به محصولی بسیار باکیفیت کرده است. 

لیست قیمت ایزوگام اس بی اس دلیجان

انواع ایزوگام پلیمری با قیر خالص پالایشگاهی تولید می شوند و بنابراین قیمت این محصولات بر روی قیمت نهایی ایزوگام موثر است. در شرکت هیرمان انواع ایزوگام با دقت بر این موارد قیمت گذاری می شوند:

جهت مشاوره و خرید عمده ایزوگام با واحد فروش ارتباط بگیرید.

  • نوع قیر و کیفیت آن
  • قیمت و کیفیت الیاف تیشو و پلی استر
  • نوع ایزوگام بر اساس لایه های تشکیل دهنده
  • وزن و ضخامت هر رول ایزوگام
  • نوع روکش عایق رطوبتی ایزوگام
  • کیفیت و نوع پلیمرهای اصلاح کننده کیفیت (پلیمرهای نوع A و پلیمرهای نوع S) و در فروش ایزوگام به صورت عمده، تناژ و هزینه های بالاسری و حمل و نقل در لیست قیمت ایزوگام دلیجان لحاظ می شود.

شما می توانید برای دریافت قیمت انواع ایزوگام از منوی ارتباط با ما یا تماس با کارشناسان فروش اقدام کنید.

عایق رطوبتی SBS چیست؟

رویکرد ما در شرکت ایزوگام هیرمان بر این است که بهترین و باکیفیت ترین عایق های رطوبتی تولید شود. یکی از جدیدترین محصولات هیرمان، ایزوگام sbs است که با استفاده از قیر اصلاح شده با پلیمر SBS تولید می شود. وقتی چنین محصولی تولید می شود قطعاً کیفیت بالاتر و استحکام هر چه بیشتر محصولات مد نظر بوده است. رول های ایزوگام SBS پلیمری هیرمان در ابعاد ۱۰ متر مربع و با طول ۱۰ متر و عرض ۱ متر تولید می شود.

شرکت هیرمان برای تولید انواع عایق رطوبتی با خواص ویژه از بهترین پلیمرهای وارداتی استفاده می کند. تولید ایزوگام با استفاده از قیر اصلاح شده بر کیفیت محصول می افزاید.

تولید بهترین ایزوگام sbs

عایق رطوبتی اس بی اس (استایرن،بوتادین،استایرن) هیرمان دارای خواص و ویژگی های بسیار منحصر به فرد است. همان طور که می دانید هر یک از انواع ایزوگام برای کاربردهای مختلف و در آب و هوای ویژه مصرف می شود. ایزوگام sbs (ایزوگام نوع S) با کیفیت و استانداردهای بالا تولید میشود و تولیدات شرکت ایزوگام هیرمان دلیجان این محصولات را برای مصارف داخلی و صادراتی مناسب می کند.

ایزوگام sbs دارای گواهینامه و استاندارد ملی ایران است و در شرکت هیرمان به صورت ثبت سفارش تولید می شود. پلیمرهای وارداتی درجه یک بر کیفیت ایزوگام تولید شده و محصول نهایی تاثیر داشته و آن ها را مستحکم تر می کند.

خرید مستقیم ایزوگام از کارخانه
خرید مستقیم ایزوگام نوع S بردین از کارخانه

خرید مستقیم ایزوگام SBS از کارخانه

کیفیت عایق رطوبتی ایزوگام sbs و مشخصات فنی آن، این ایزوگام را در هوای سرد بسیار انعطاف پذیر تر کرده است. خواص مکانیکی بالا، مقاومت کششی بالا و قابل توجه، چسبندگی عالی به انواع مصالح ساختمانی و خاصیت خود ترمیمی از جمله مشخصات و ویژگی های ایزوگام sbs باکیفیت عالی پلیمری است. در نتیجه ایزوگام پلیمری اس بی اس را می توان گزینه بسیار عالی برای انواع سازه ها دانست. نوع قیر، ضخامت، میزان پایداری و حرارتی، انعطاف پذیری در سرما در ایزوگام پلیمری بالاست.

کیفیت و ماندگاری ایزوگام استاندارد پلیمری بیشتر است و می تواند برای سال ها کار کند و نیاز به تعمیر ندارد. ایزولاسیون پشت بام و استخرها و پروژه های آب رسانی و مخازن آب با ایزوگام پلیمری sbs توصیه می شود.

مراحل تست ایزوگام دلیجان نوع H و ایزوگام ۵ میل

زمانی که سطح کار با ایزوگام پلیمری پوشانده شد به این ترتیب عایق رطوبتی تست می شود:
۱. محل آبروها باید توسط عایق رطوبتی عایق بندی شده باشد.
۲. دور تا دور محل عایق کاری را به ارتفاع ۱۰ تا ۲۰ سانتیمتر عایق بندی شده باشد.
۳. این سطح باید قابلیت نگهداری ۳ تا ۷ سانتیمتر آب را داشته باشد.
۴. در صورتی که کوچکترین منفذ بر روی ایزوگام sbs باشد ظرف ۲ روز نشتی مشخص می شود.
حداکثر زمان لازم برای این تست تنها ۳ روز است. هدف از تولید ایزوگام هایی با کیفیت و مقاومت بالا ایجاد اطمینان و آرامش و حفظ سرمایه خریدار است.

در مراحل مختلف تولید ایزوگام با پلیمرهای وارداتی در هیرمان شاهد فعالیت آزمایشگاه و کنترل کیفیت کارخانه خواهید بود. در بخش آموزش وبسایت هیرمان می توانید اطلاعات مفید از تولید انواع عایق رطوبتی کسب کنید.

ایزوگام نوع H هیرمان دلیجان چه نوع ایزوگامی است و برای کدام آب و هوا مناسب است؟ آیا این محصول پلیمری است؟ در ویدئوی زیر به سوالات شما پاسخ داده شده است.


بهترین ایزوگام مناطق سردسیر

بهترین ایزوگام در بازار ایران به طور یقین دارای کیفیت عالی، تضمین فروش و خدمات پس از فروش است. ایزوگام پلیمری سوپر صادراتی هیرمان برای ۲۰۰ ماه ضمانت می شوند. همچنین تولیدات کارخانه ما برگزیده جشنواره کیفیت در ایران هستند. بهترین مارک ایزوگام پلیمری دلیجان را برای شما تولید کرده ایم.
ایزوگام سردسیری با ضخامت ۵ میل و وزن هر رول ۵۰ کیلوگرم نیاز به تعمیر و تعویض را به تعویق می اندازد چرا که دارای استحکام و مقاومت بالاتر نسبت به محصولات مشابه است.

هدف از تولید ایزوگام sbs تغییر نگاه مصرف کننده به عایق رطوبتی و اهمیت آن در نگهداری از سازه است. دفاتر فروش و نمایندگی های ایزوگام دلیجان می توانند اطلاعات تخصصی بیشتری را از کارشناسان ما تلفنی دریافت کنند.

بهترین مارک ایزوگام و مزایای آن

در اینجا به مزیت های ایزوگام sbs هیرمان (ایزوگام سوپر صادراتی هیرمان با ضخامت ۵ میل) می پردازیم:

  • این نوع ایزوگام دارای عمر مفید حداقل ۲۰ سال است.
  • این نوع ایزوگام دارای چسبندگی فوق العاده بر روی تمام سطوح است.
  • ایزوگام بردین دلیجان دارای قیمت بسیار مقرون به صرفه است.
  • این نوع ایزوگام از مشکلات نم و رطوبت در ساختمان جلوگیری می کند.
  • این نوع ایزوگام دارای ضمانت ۱۵ ساله از سوی شرکت تولیدی می باشد.
  • این نوع محصول به اکثر کشورهای خارجی صادر می شود.
  • این محصول دارای استاندارد بین المللی CE  اروپا و ایزو ISO 9001 است.
  • این محصول باعث می شود مصرف کنندگان هر چند سال یکبار مجبور به تعمیر یا تعویض ایزوگام نشوند.
  • این محصول تحسین شده و برگزیده جشنواره کیفیت ایران است.
  • این محصول برای تمام مناطق سردسیری و گرمسیری و معتدل تولید می شود.

تولیدات و محصولات متنوع هیرمان به صورت مستقیم و بدون واسطه در بازار به صورت عمده توزیع و پخش می شود. در مرکز فروش ایزوگام هیرمان در کارخانه و در دفتر مرکزی فروش در تهران، ما آماده ارائه خدمات در کمترین زمان هستیم.

فروش ایزوگام پلیمری به قیمت کارخانه

فروش اینترنتی ایزوگام sbs

با عرضه ایزوگام sbs که با استانداردهای جهانی تولید شده است، فرصت انتخاب را برای مشتریان خود بهتر نموده و نیازشان را رفع می کند. از مهمترین مزیت های فروش اینترنتی ایزوگام دلیجان می توان موارد زیر را دانست:
۱. کاهش هزینه های حمل و نقل
۲. دسترسی بیشتر به کلیه محصولات تولیدی
۳. فروش بی واسطه انواع ایزوگام دلیجان هیرمان از درب کارخانه
۴. معرفی بهتر محصولات جدیدی مانند ایزوگام پلیمری SBS
۵. اعلام قیمت های به روز از درب کارخانه
۶. همکاری مداوم بین تولید کننده و نمایندگی ها و شرکت های صادراتی و بازرگانی

جهت مشاوره و خرید عمده ایزوگام با واحد فروش ارتباط بگیرید.

مواد اولیه مرغوب و سازگار با محیط زیست، کیفیت بالا و ماندگاری طولانی، با قابلیت اتصال و چسبندگی محکم از خصوصیات ایزوگام پلیمری درجه یک است.

شرکت ایزوگام هیرمان دلیجان با انواع محصولات

یکی از شرکت های که در دلیجان فعالیت می کند شرکت ایزوگام هیرمان دلیجان است که محصولات متنوع از جمله ایزوگام sbs و با قیمت های مناسب را تولید و به بازار عرضه می کند از این رو بعضی از محصولات این شرکت را برای شما در ذیل آورده ایم:

  • اولین محصول ایزوگام سوپر صادراتی هیرمان که دارای بالاترین مشخصه های تولید ایزوگام در ایران است با ضخامت ۵ میلی متر و وزن ۵۰ کیلوگرم که در نوع خود بی نظیر و بی رقیب است و در حال حاضر به کشورهای مختلفی صادر می شود.
  • دومین محصول ایزوگام صادراتی بردین دلیجان است که این محصول با مشخصات استاندارد در ضخامت ۴ میلی متر و وزن ۴۲ کیلوگرم تولید و به بازار داخلی و خارجی عرضه می شود.
  • سومین محصول ایزوگام حلزون دلیجان است که این محصول طبق مشخصات استاندارد و با وزن ۴۰ کیلوگرم و ضخامت ۳.۵ میلی متر تولید و به بازار داخلی و خارجی عرضه می شود.
  • ایزوگام طوفان شرق دلیجان
  • ایزوگام های طرح دار صادراتی بردین و حلزون دلیجان

ایزوگام sbs هیرمان می تواند میزان نیاز به تعمیر و بازسازی را تا حد زیادی کاهش داده و در هزینه های پروژه صرفه جویی کند.

ایزوگام طرح آجری با چسبندگی استثنایی
خرید مستقیم ایزوگام طرح دار آجری از کارخانه

نحوه خرید محصولات شرکت هیرمان

تمام شرکت ها و یا دفاتر فروش و نمایندگی های ایزوگام دلیجان در سراسر کشور از خدمات بدون واسطه هیرمان بهره مند شده اند. راه های خرید ساده، آسان، بدون واسطه و مستقیم ایزوگام دلیجان به قیمت کارخانه عبارتند از:
راه اول: خرید غیر حضوری از طریق تماس با واحد فروش شرکت ایزوگام هیرمان و سپس ثبت سفارش
راه دوم: خرید حضوری از طریق مراجعه به دفتر مرکزی شرکت در تهران و یا مراجعه به کارخانه در دلیجان
راه سوم: خرید غیر حضوری از طریق ارتباط با واحد فروش در شبکه های اجتماعی شرکت و سپس ثبت سفارش

اگر برای دریافت اطلاعات در خصوص ایزوگام sbs و یا برای خرید ایزوگام هیرمان مشاوره ای نیاز دارید می توانید با واحد فروش شرکت تماس بگیرید و یا به وبسایت ما مراجعه کنید.

در پایان این مقاله دو سوال پرتکرار که توسط مشتریان پرسیده شده است را پاسخ داده ایم.

راه های تماس با واحد فروش هیرمان کدام است؟

از منوی ارتباط با ما می توانید با واحد فروش فروش ارتباط بگیرید.

آیا شرکت هیرمان محصول مناسب مناطق سردسیر هم تولید می کند؟

بله – در هیرمان شاهد تولید بهترین مارک ایزوگام برای مناطق سردسیر با ضخامت ۵ میلیمتر هستید. همچنین با مشاوره کارشناسی می توانید ایزوگام مخصوص مناطق گرمسیری و معتدل مناسب با شرایط جغرافیای محل پروژه را انتخاب و خریداری کنید.

 

جهت مشاوره و خرید عمده ایزوگام با واحد فروش ارتباط بگیرید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

1 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
حوت
حوت
3 سال قبل

بهترین شرکت ایزوگامی که تا به الان باهاشون کار کردم