تفاوت ایزوگام گرمسیر و سردسیر

برای رسیدن به کارایی و بهره وری هر چه بیشتر از محصولاتی صنعتی مانند انواع عایق رطوبتی، در کارخانه ایزوگام هیرمان محصولاتی با ویژگی ها و مشخصاتی ویژه برای مناطق گرمسیر و معتدل و سردسیر به صورت جداگانه تولید می شود. بهترین نوع ایزوگام برای مناطق گرمسیری، ایزوگام پلیمری پلاستیکی و عایق رطوبتی پلیمری الاستیکی به عنوان بهترین ایزوگام مخصوص مناطق سردسیر شناخته می شود. در این مطلب به مزیت ها و ویژگی ها و تفاوت های هر یک از انواع ایزوگام سردسیر و گرمسیر اشاره می کنیم.

بهترین نوع ایزوگام کدام است؟

عایق کاری یکی از کارهای ویژه و مورد توجه در ساختمان سازی است. از عایق های رطوبتی پیش ساخته ایزوگام در ساختمان و مراحل مختلف ساخت و ساز استفاده بسیاری می شود.
در عایق کاری دیوارها و سقف و پشت بام، پیش نیاز این است که از ایزوگام باکیفیت استفاده شود. اگر کیفیت و استاندارد عایق رطوبتی مورد توجه قرار نگیرد نتیجه کار نتیجه خوبی نخواهد بود.
توصیه می کنیم که انتخاب ایزوگام را با دقت انجام داده و از بهترین نوع ایزوگام استفاده کنید. اولین گام این است که انتخاب ایزوگام را بر اساس اقلیم آب و هوایی محل زندگی خود انجام دهید.
محل اجرای ایزوگام هم مهم است و این که چه قسمتی از ساختمان باید عایق کاری شود؟ عایق های رطوبتی در انواع مختلف تک لایه، دولایه و سه لایه، ساده و طرح دار، ایزوگام گرمسیری و سردسیری تقسیم بندی می شوند. بهترین مارک ایزوگام علاوه بر این که با مواد اولیه استاندارد و درجه یک تولید می شود، ضخامت و وزن استاندارد و متناسب هم دارد.
انعطاف ایزوگام هم مهم است و باید در شرایط آب و هوایی مختلف انعطاف لازم را داشته باشد. دقت کنید که برای مناطق سردسیر باید این میزان انعطاف مورد بررسی قرار گیرد تا مشخص شود محصول، صلاحیت استفاده در این مناطق را دارد یا خیر!

مقاله ی بهترین ایزوگام را بخوانید تا در انتخاب ایزوگام دچار مشکل نشوید!

معمولاً کیفیت قیر و وزن و ضخامت عایق ایزوگام منجر به تفاوت در انواع عایق رطوبتی می شود. انتخاب ایزوگام بر اساس جغرافیای منطقه کاری هوشمندانه و عاقلانه است.

ایزوگام سردسیری هیرمان دلیجان
بهترین نوع ایزوگام سردسیری در بازار

تفاوت ایزوگام گرمسیری و سردسیری چیست؟

در حال حاضر مرغوب ترین انواع عایق رطوبتی، ایزوگام پلیمری پلاستیکی مخصوص آب و هوای معتدل و گرمسیر و در درجه بعدی ایزوگام پلیمری الاستیکی مخصوص آب و هوای سردسیر است. در ساخت و هر دو نوع ایزوگام نام برد شده، از قیرخالص ۷۰-۶۰ پالایشگاهی استفاده میشود. کیفیت محصول نهایی به این ترتیب ارتقا می یاید.
ایزوگام پلیمری از جنس الاستیکی به نوع BPE شناخته می شوند و مخصوص آب و هوای سردسیر با دوام و انعطاف پذیری بالا ساخته می شوند. آن چه به تفاوت بین انواع عایق رطوبتی برای مناطق مختلف می انجامد کیفیت مواد اولیه و میزان مقاومت ایزوگام در برابر گرما و سرما است.

جهت مشاوره و خرید عمده ایزوگام با واحد فروش ارتباط بگیرید.

  • ایزوگام سردسیری دارای ضخامت، وزن و قطر بیشتری است.
  • ایزوگام های مخصوص مناطق سردسیر از مواد پلیمری الاستیکی ساخته می شوند.
  • ایزوگام های تولید شده برای مناطق گرمسیری از مواد پلیمری پلاستیکی ساخته می شوند.
  • فرمول ساخت برای تولید این دو ایزوگام متفاوت است.
  • مقاومت در دمای ۰ تا ۱۲۰ درجه و یا مقاومت در دمای ۵- و ۱۰- و ۲۰- از عمده تفاوت های انواع ایزوگام گرمسیری و سردسیری است.
  • ایزوگام ویژه مناطق سردسیر انعطاف پذیری بیشتری بالایی داشته تا بتوانند در برابر آب و هوای سرد مقاوم باشند.
  • از دیگر نفاوت هایی که در بحث ایزوگام های سردسیری و گرمسیری مطرح است میزان مقاومت آن در گرما و سرما است.

برای دریافت پاسخ سوال خود که ایزوگام بهتر است و یا قیروگونی و چرا استفاده از عایق های رطوبتی پیش ساخته مقرون به صرفه تر است، به مطالب قبلی مراجعه و یا با کارشناس فروش ارتباط بگیرید.

انتخاب ایزوگام مناسب مناطق گرمسیر و معتدل

می دانیم مهم ترین و اصلی ترین وظیفه انواع عایق های رطوبتی ایزوگام جلوگیری از نفوذ نم و رطوبت به داخل ساختمان بوده و ایزوگام هنوز هم در بین انبوه تولیدات مختلف برای عایق کاری بهترین شیوه و محصول به شمار می آیند و این محصول باید با شرایط جوی سازگار باشد.
در صورتی که ایزوگام در مناطق گرمسیری نصب شود باید تحمل حرارت های بالا را داشته باشد و اگر در مناطق سرد نصب می شود باید در درجات منفی به خوبی مقاومت داشته باشد.
به این ترتیب ایزوگام ها به دو دسته سردسیری و گرمسیری تقسیم می شوند تا بتوانند به خوبی در برابر هر گونه شرایط جوی مقاومت داشته باشند. شما می توانید بهترین ایزوگام را از کارخانه هیرمان دلیجان بخواهید.
در هنگام ثبت سفارش خرید ایزوگام، کارشناسان ما در واحد فروش به خوبی راهنمای شما در خرید بهترین مارک ایزوگام که مناسب منطقه و شرایط جوی شما باشد خواهند بود.

بهترین مارک ایزوگام برای مناطق سردسیر

برای هر هدف و هر محلی یک نوع عایق رطوبتی پیشنهاد می‌شود. در نتیجه باید در انتخاب بهترین ایزوگام به محل عایق‌کاری نیز توجه شود. البته شرایط جوی و آب و هوای منطقه هم از دیگر عوامل مهم و تاثیر گذار در انتخاب ایزوگام است.
در مناطق سرد چون بارندگی زیاد است باید ایزوگام هایی که نصب می شود از قدرت نفوذ ناپذیری بالایی برخوردار باشند. شرکت هیرمان دلیجان با تولید ایزوگام سوپر صادراتی هیرمان ویژه مناطق سردسیری، موفق شده است مقاومت و ماندگاری عایق رطوبتی را در برابر بارش و هوای سرد افزایش بدهد.
در اینجا به برخی از ویژگی های ایزوگام مناسب برای مناطق سردسیری اشاره می کنیم:

  • ایزوگام ویژه مناطق سردسیر از پلیمرهای الاستیکی ساخته شده است.
  • ایزوگام مخصوص سردسیری می تواند تا دمای ۲۵ – درجه از خود مقاومت نشان دهد.
  • هنگام تماس دست و یا لباس با ایزوگام های سردسیری باکیفیت ردی از آن باقی نمی ماند.
  • این ایزوگام ها نرم بوده و انعطاف پدیری بالایی داشته تا در برابر سرما آسیبی نبیند.
  • ایزوگام مناطق سردسیری از بهترین قیر پالایشگاهی تولید شده و فاقد بو بوده و بوهایی همچون گازوئیل را در این نوع ایزوگام ها متوجه نخواهید شد.

برای خرید بهترین مارک ایزوگام دلیجان برای مناطق سردسیر کافی است با کارشناس واحد فروش ارتباط بگیرید.

ایزوگام مخصوص مناطق گرمسیر بردین دلیجان
ایزوگام درجه یک و گرمسیری بردین دلیجان

تفاوت قیمت انواع ایزوگام درب کارخانه

قیمت ایزوگام دلیجان همواره عامل تعیین کننده در تصمیم گیری نهایی هر خریداری است. اگر چه که کیفیت و کارایی محصولاتی مانند انواع ایزوگام گرمسیری و معتدل و یا ایزوگام سردسیری بسیار بیشتر از محصولات دیگر است اما با فروش بی واسطه و مستقیم از کارخانه دارای قیمت مناسب است.
این محصولات با توجه به کارایی بالا نسبت به دیگر محصولات قیمت بالاتری دارند اما همچنان باید در هنگام خرید انواع ایزوگام به هولوگرام محصول و تفاوت های بین ایزوگامهای سردسیری و گرمسیری شرکت تولید کننده دقت کنید تا مطمئن شوید که محصول مورد نظر اصل بوده و کیفیت بالایی دارد.
قیمت ایزوگام به روز نهایی می شود و چون نوسان قیمت در بازار زیاد است ناچار در قیمت نهایی ایزوگام هم نوسانات و تغییرات را مشاهده می کنیم.
وزن و ضخامت هر رول ایزوگام و از همه مهم تر کیفیت قیر مصرف شده در تولید عایق رطوبتی، دو عامل مهم و تاثیرگذار در قیمت و حتی کیفیت ایزوگام است.

برای دریافت قیمت به روز ایزوگام گرمسیر یا سردسیر کافی است که با واحد فروش کارخانه و یا دفتر مرکزی ارتباط بیگرید.

محصولات هیرمان با فرمول ساخت تخصصی

در این پاراگراف به معرفی محصولات هیرمان می پردازیم.

  • اولین محصول ایزوگام سوپر صادراتی هیرمان که دارای بالاترین مشخصه های تولید ایزوگام در ایران است با ضخامت ۵ میلی متر و وزن ۵۰ کیلوگرم که در نوع خود بی نظیر و بی رقیب است و در حال حاضر به کشورهای مختلفی صادر می شود.
  • دومین محصول ایزوگام صادراتی بردین دلیجان است که این محصول با مشخصات استاندارد در ضخامت ۴ میلی متر و وزن ۴۲ کیلوگرم تولید و به بازار داخلی و خارجی عرضه می شود.
  • سومین محصول ایزوگام حلزون دلیجان است که این محصول طبق مشخصات استاندارد و با وزن ۴۰ کیلوگرم و ضخامت ۳.۵ میلی متر تولید و به بازار داخلی و خارجی عرضه می شود.
  • ایزوگام های طرح دار در رنگ ها و طرح های مختلف هم از دیگر محصولات باکیفیت و درجه یک هیرمان هستند.

یافتن مواد اولیه مرغوب و شیوه های تولیدی مبتکرانه برای ساخت انواع گرمسیر و سردسیر، از ویژگی های منحصر به فرد هیرمان است.

ایزوگام حلزون دلیجان با کیفیت درجه یک
ایزوگام حلزون دلیجان با کیفیت درجه یک

نحوه خرید محصولات هیرمان

برای خرید بهترین برندهای ایزوگام دلیجان که در شرکت هیرمان به صورت جداگانه برای مناطق سردسیر و گرمسیر تولید می شود می توانید از راه های زیر اقدام کنید:

  1. راه اول: خرید غیر حضوری از طریق تماس با واحد فروش شرکت ایزوگام هیرمان و سپس ثبت سفارش
  2. راه دوم: خرید حضوری از طریق مراجعه به دفتر مرکزی شرکت در تهران و یا مراجعه به کارخانه در دلیجان
  3. راه سوم: خرید غیر حضوری از طریق ارتباط با واحد فروش در شبکه های اجتماعی شرکت و سپس ثبت سفارش

ما در هیرمان با قوی ترین تیم تولید ایزوگام با بالاترین کیفیت و مناسبترین قیمت به تمام نقاط کشور و صادرات همراه شما خواهیم بود.

کدام ایزوگام برای مناطق سردسیر مناسب است؟

ایزوگام های هیرمان و بردین بسیار عالی هستند ولی اگر دما برای خریدار مهم باشد ایزوگام سفارشی سردسیر تولید می کنیم.

2 1 رای
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها