ایزوگام نوع BPP هیرمان

ایزوگام نوع BPP چه مشخصات و ویژگی هایی دارد؟ آیا می دانید که تفاوت انواع ایزوگام کدامند؟ هیرمان مجموعه ای از بهترین محصولات قیری را عرضه می کند. شرکت ایزوگام هیرمان با استفاده از تکنولوژی و بهره گیری از مرغوب ترین مواد اولیه؛ بهترین برندهای موجود در بازار ایزوگام را عرضه می کند. ایزوگام های درجه ۱ هیرمان دلیجان در کلاس ها و گریدهای مختلف برای مصرف در داخل کشور و صادرات تولید می شود. در ادامه به انواع ایزوگام و کاربرد آن ها و نحوه تعیین قیمت و فروش عایق ایزوگام اشاره می کنیم.

ایزوگام نوع BPP چیست؟

در کارخانه ایزوگام هیرمان دلیجان شما به انواع عایق ایزوگام برمی خورید که با کیفیت عالی و قدرت چسبندگی عالی تولید می شوند. هر چه ایزوگام استحکام و ماندگاری بیشتر داشته باشد، عایق رطوبتی برای سال های بیشتر کار می کند. ایزوگام استاندارد و درجه یک هیرمان با برندهای مختلف با بهترین قیر پالایشگاهی تولید می شود که به قیر ۶۰/۷۰ شناخته می شود. ایزوگام نوع BPP یعنی عایق ایزوگامی که با قیر درجه ۱ و خالص تولید شده و تحت استاندارد، تولید و ساخته شده است.

شما در فایل های آموزشی رایگان که در وب سایت گذاشته شده است می توانید انواع ایزوگام و نحوه کاربرد و نوع مواد اولیه آن ها را بهتر بشناسید.

تفاوت قیر پلیمری و قیر دمیده

ماده اولیه و اصلی در تولید انواع عایق های رطوبتی موجود در بازار، قیر است که به دو صورت قیر دمیده و قیر پلیمری یافت می شود. قیر پلیمری که به قیر ۶۰/۷۰ شناخته می شود هم کیفیت و هم درجه نرمی و مقاومت بیشتری دارد و کیفیت و استاندارد ایزوگام را بالا می یرد. قیر دمیده یا قیر اکسیده کیفیت پایین تری دارد و البته طبق دستورالعمل های زیست محیطی در تولید ایزوگام توسط برخی از شرکت ها استفاده می شود.

تولیدات شرکت ایزوگام هیرمان به صورت پلیمری و با کیفیت بالا در انواع مختلف با ویژگی های متنوع در اشکال تک لایه، دو لایه، سه لایه، به صورت فویل دار، ساده و یا طرح دار، ارائه می شوند

ایزوگام سوپر صادراتی درجه یک هیرمان
ایزوگام درجه یک سوپر صادراتی هیرمان با کیفیت حیرت انگیز

مزایای ایزوگام درجه ۱ پلیمری

استفاده از انواع عایق های رطوبتی نامرغوب می تواند اثرات و مشکلات بسیار ناخوشایندی برای مصرف کننده ایجاد کند. شناخت ویژگی های انواع ایزوگام و اطلاعات درستی که به مصرف کننده داده می شود می تواند مشکلات ناشی از مصرف ایزوگام نامرغوب را بکاهد. ایزوگام درجه یک مرغوب مشخصاتی مانند نشان تولیدکننده، تاریخ تولید، نوع عایق، علامت استاندارد و ……را دارد.

ایزوگام نوع BPP هیرمان دلیجان دارای پارامترهای مشخصات فنی بالاتر نسبت به مشخصات سازمان استاندارد است.

تفاوت ایزوگام نوع BPP و BOF

ایزوگام مرغوب مانند ایزوگام نوع BPP در برابر سرما و گرما بسیار مقاوم است و ایزوگام درجه یک و استاندارد در مقابل خم شدگی مقاومت بالایی دارد. ایزوگام خوب درجه یک هیرمان دلیجان یکی از بهترین انواع عایق ایزوگام موجود در بازار است. خرید مستقیم ایزوگام نوع BPP از درب کارخانه، اطمینان و آرامش خاطر برای شما به همراه دارد. ایزوگام پلیمری، مقاومت وپایداری بالاتری برای پشت بام، دیوار و سایر مناطق به همراه دارد.

جهت مشاوره و خرید عمده ایزوگام با واحد فروش ارتباط بگیرید.

شرکت هیرمان برای کلیه تولیدات خود از بالاترین سطوح استاندارد مورد نظر داخلی و صادراتی پیروی می کند. ایزوگام نوع BPP محصولی با مشخصات ویژه و کاربرد متنوع در پروژه های مختلف است.

شرکت تولیدی انواع ایزوگام

ایزوگام پلیمری یا همان ایزوگام نوع BPP از جهات مختلف مانند: کیفیت، قدرت چسبندگی، ماندگاری و ضمانت کاملاً برتر و شناخته شده است. محصولات هیرمان در سه برند تولید و وراد بازار می شوند. ایزوگام سوپر صادراتی هیرمان (وزن ۵۰ کیلوگرم و ضخامت ۵ میلی متر) و ایزوگام صادراتی بردین دلیجان (وزن ۴۲ کیلوگرم و ضخامت ۴ میلی متر) و ایزوگام حلزون دلیجان (وزن ۴۱ کیلوگرم و ضخامت ۳.۵ میلی متر) است که این سه محصول با بهترین مواد اولیه مرغوب از نظر قیر پالایشگاهی و الیاف های درجه یک تولید می گردد.

ایزوگام نوع BPP ویژگی هایی بسیار منحصر به فرد دارد و در اشکال مختلف تک لایه، دو لایه، سه لایه، به صورت فویل دار، ساده و یا طرح دار، ارائه می شوند

بهترین ایزوگام نوع BPP چیست؟

محصولاتی که در شرکت ایزوگام هیرمان تولید می شود دارای انواع مختلف با کاربردهای متفاوت است. ایزوگام بر اساس نوع مواد اولیه و یا نوع روکش و حتی بر اساس نوع آب و هوا و جغرافیای منطقه ای هم دسته بندی می شود. یعنی در تولید انواع ایزوگام پلیمری به این نکته توجه می شود که عایق رطوبتی در چه منطقه آب و هوایی مصرف می شود. ایزوگام درجه یک سوپر صادراتی هیرمان یکی از این محصولات است که به صورت ویژه برای مناطق گرمسیری و معتدل و سردسیری جداگانه تولید می شود.

ایزوگام نوع BPP محصول ممتاز شرکت ایزوگام هیرمان دلیجان، نه تنها سدی مقاوم در برابر نشت آب و رطوبت است بلکه، عایقی قدرتمند برای گرما  سرما هم هست.

بهترین مارک ایزوگام در بازار

  1. به نظر شما باید بهترین مارک ایزوگام دلیجان چه مشخصاتی داشته باشد؟
  2. دارای حداقل وزن استاندارد باشد. (وزن استاندارد بین ۳۷ تا ۴۲ کیلوگرم است)
  3. دارای حداقل ضخامت استاندارد باشد. (حداقل ضخامت استاندارد ۳.۵ میلی متر است)
  4. اطلاعات محصول بر روی لیبل و بدنه ایزوگام نوشته شده باشد.
  5. نام شرکت تولیدکننده و اطلاعات تماس و ارتباطی با شرکت روی محصول قید شده باشد.
  6. محصول دارای بسته بندی مناسب از جمله شیرینگ (وکیوم) و لیبل باشد.
  7. برای تولید محصول از قیر پالایشگاهی گرید ۶۰/۷۰ استفاده شده باشد.
  8. الیاف لایه داخلی ایزوگام از تیشو ۶۶ نخ (گریدA) و الیاف پلی استر با تراکم حداقل ۱۲۰ گرم استفاده شده باشد.

ایزوگام نوع BPP هیرمان به عنوان بهترین برند ایزوگام هم در داخل و هم در میان اقلام صادراتی، شناخته شده و نماد کیفیت است.

ایزوگام استاندارد حلزون دلیجان
ایزوگام استاندارد حلزون دلیجان با چسبندگی فوق العاده

مشخصات ایزوگام استاندارد کدام است؟

در اینجا به ویژگی های ایزوگام نوع bpp سوپر صادراتی هیرمان و مزایای استفاده از آن می پردازیم:

  • ایزوگام نوع BPP استاندارد هیرمان دلیجان دارای وزن ۵۰ کیلوگرم و ضخامت ۵ میلی متر است.
  • این ایزوگام از قیر پلیمری پالایشگاهی با گرید ۶۰/۷۰ تولید شده است.
  • الیاف شیشه به کار رفته در تولید این نوع ایزوگام تیشو ۶۶ نخ با گرید A است.
  • الیاف پلی استر به کار رفته در تولید ایزوگام استاندارد از نوع بهترین پلی استر با تراکم ۱۵۰ گرم در متر مربع است.
  • تمام مواد اولیه بکار رفته در تولید بهترین و مرغوب ترین مارک ایزوگام یعنی ایزوگام هیرمان دلیجان از نوع بهترین کیفیت است.
  • این نوع ایزوگام دارای پارامترهای مشخصات فنی بالاتر نسبت به مشخصات سازمان استاندارد است.

انواع ایزوگام نوع BPP استاندارد در هیرمان تحت نظارت کارشناس و با بررسی های فنی و با استفاده از تکنولوژی بالا تولید می شود.

ایزوگام حلزون با چسبندگی فوق العاده به هر سطحی میچسبد (مثل حلزون) در این ویدیو تست کامل چسبندگی این محصول اقتصادی را مشاهده مینمایید.


قیمت انواع ایزوگام نوع BPP هیرمان

تعیین قیمت و اعلام لیست قیمت ایزوگام دلیجان دارای مراحل و شرایط و ضوابط خاص است. قیمت بهترین مارک ایزوگام را اگر چنانچه بخواهید تهیه کنید می توانید با کارشناسان ما مشاوره کرده و یا از طریق وب سایت اقدام کنید. قیمت انواع ایزوگام دلیجان با توجه به موارد مهمی مانند:

  • قیمت قیر پالایشگاهی درجه یک
  • نوع و کیفیت تیشو و پلی استر
  • نوع ایزوگام بر اساس روکش
  • وزن و ضخامت هر رول ایزوگام
  • نوع پلیمرهای بهبود دهنده درجه یک
  • میزان تناژ، تقاضای بازار و همچنین هزینه های بارگیری در فروش عمده ایزوگام هیرمان دلیجان از درب کارخانه مورد توجه است.

لیست قیمت ایزوگام به روز شده و فروش عمده درب کارخانه توسط کارشناسان اعلام می شود. خرید عمده ایزوگام هیرمان به صورت مستقیم بسیار ارزان تر و با اطمینان از کیفیت محصولات توصیه می شود.

خرید ایزوگام مستقیم از کارخانه

منظور ما از ایزوگام ارزان قیمت، نه به جهت کیفیت بلکه با فروش عمده به قیمت درب کارخانه است. ایزوگام نوع BPP و بهترین مارک های ایزوگام هیرمان را می توانید با قیمت ارزان و در تمام مدت سال به قیمت روز خریداری کنید. ایزوگام سقف و پشت بام، ایزوگام دیوارها، ایزوگام پی و فونداسیون و ایزوگام های طرح دار مخصوص نمای دیوار را می توانید مستقیم از درب کارخانه به قیمت ارزان خریداری کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر شما می توانید از مشاوره های کارشناسی متخصصین ما بهره مند شوید.

بهترین ایزوگام پلیمری برای پشت بام

از مهمترین مزیت های موجود در ایزوگام پلیمری به مقاومت در دماهای بسیار سرد و طول عمر زیاد و ضخامت مطلوب میتوان اشاره کرد. بهترین مارک ایزوگام برای پشت بام همان ایزوگام نوع BPP به صورت ایزوگام دو لایه فویل دار است. ایزوگام پشت بام باکیفیت را به دست نصابان آموزش دیده بسپارید تا نتیجه مطلوب تری بگیرید. بهترین مارک ایزوگام پلیمری هیرمان برای ۲۰۰ ماه ضمانت می شود. ایزوگام صادراتی بردین دلیجان و ایزوگام حلزون دلیجان هم ۱۰ سال تضمین کیفیت می شوند.

اعلام لیست قیمت ایزوگام هیرمان از سوی واحد فروش کارخانه هیرمان سبب افزایش همکاری با خریداران عمده در شهرهای مختلف است.

ایزوگام طرح آجری محصول هیرمان دلیجان
ایزوگام طرح آجری بردین دلیجان

مرکز فروش ایزوگام نوع BPP دلیجان

کارخانه هیرمان دلیجان با هدف فروش ایزوگام در شهرهای مختلف استان ها فعالیت دارد. به این ترتیب مستقیماً وارد عمل شده و به کمک واحد توانمند فروش خود بهترین محصولات را به مشتریان خود معرفی خواهند کرد. در شهرهای مختلف می توان شاهد فعالیت بسیار خوب از سوی مراکز فروش ایزوگام هیرمان بود. توصیه می شود با مجموعه هیرمان ارتباط گرفته تا از شرایط نمایندگی انحصاری محصولات ما مطلع شوید.

جهت مشاوره و خرید عمده ایزوگام با واحد فروش ارتباط بگیرید.

اطلاع از پارامترهای مهم فنی در تولید ایزوگام هیرمان دلیجان به شما کمک می کند با دقت و توجه به خرید ایزوگام نوع BPP اقدام کنید.

نحوه خرید محصولات شرکت هیرمان

راه های خرید ایزوگام عمده برای تهیه بهترین نوع ایزوگام از دغدغه های شرکت ها و پیمانکاران است. در اینجا چند نمونه از شیوه های ساده و در دسترس یرای خرید ایزوگام مرغوب از مجموعه هیرمان را یشنهاد می دهیم:
راه اول: خرید غیر حضوری از طریق تماس با واحد فروش شرکت ایزوگام هیرمان و سپس ثبت سفارش
راه دوم: خرید حضوری از طریق مراجعه به دفتر مرکزی شرکت در تهران و یا مراجعه به کارخانه در دلیجان
راه سوم: خرید غیر حضوری از طریق ارتباط با واحد فروش در شبکه های اجتماعی شرکت و سپس ثبت سفارش

وب سایت و یا کارشناسان ما می توانند اطلاعات مورد نظر شما را برای خرید ایزوگام های هیرمان در اختیارتان گذاشته و همراه شما باشند.

چرا ایزوگام سوپر صادراتی هیرمان با ضخامت ۵ میلیمتر تولید می شود؟

ایزوگام سوپر صادراتی هیرمان با ضخامت ۵ میل و وزن ۵۰ کیلوگرم، در کوتاه مدت نیاز به تعمیر و تعویض نداشته و برای ۲۰۰ ماه ضمانت می شود.

راه های تماس با واحد فروش شرکت هیرمان کدام است؟

از منوی ارتباط با ما می توانید با واحد فروش ارتباط بگیرید.

از چه طریقی می توانم قیمت ایزوگام را دریافت کنم؟

جهت دریافت قیمت و مشاوره رایگان با واحد فروش ارتباط بگیرید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها